Lång dag

och ännu längre imorrn.
Åkte som vanligt till jobbet imorse.
Ovanligt va ?!  :-)
Åkte sen senare än tänkt, FRÅN jobbet.
Ja, ni vet, bossen igen.
Man kan ju liksom inte bara rusa iväg när hon behöver ens värdefulla hjälp.   *skratt*
Skulle vara i Vällingby för att träna klockan sex.
Superbra
Att åka från Norrtull, i rusningstrafik halv fem, till Vällingby ?!
Ja jag SÄGER ju att jag och Vitöra delar på hans hjärncell.
För att stöka till det hela ytterligare tog jag en omväg.
Hamnade då lyckligt och väl i fler köer.
Super
Jag är sååå nöjd med mig själv.
Nå, landade i god tid i Vällingby iallafall och kom in på muskelpasset.
Trångt trångt
Nu gör jag ett allmänt upprop här.
- ALLA NI SOM ÄR NYÅRSVAKNA TRÄNINGSENTUSIASTER, NI KAN SLUTA TRÄNA NU.
- DET ÄR HEEEELT OKEJ.
Sådär, då var det ordnat.

Börjar få lite koll på Åsas pass och vad jag kan göra istället för att studsa runt på stepbrädan som jag har lite svårt med.  Men börjar sakta lära mig vad jag kan göra istället för att få ut maximalt.
OCH, jag MÅSTE få skryta lite.
Jag KÄNNER att jag är superstark.
Jag KÄNNER att jag fått muskler och styrka.
Jag klarar att göra armhävningar.
Ett helt gäng.
Jag som avskytt armhävningar.
Jag är såååååååååå superstolt över mig själv och känner mig kanonduktig och lycklig.

Efter muskel körde jag sen vattengympa.
Klar och färdigtränad för idag.
Hemma var jag inte förrän vid åtta, men det är smällar man får ta.
Skyller på bossen, köerna och Jet.   *ler*
Var tvungen att tanka.  :-(

Imorrn ska jag ta tåget halv sju till Söderhamn.   *suck*
Blir trött bara jag tänker på det.
Jag är liksom inte van vid att passa tider till jobbet.
Men tåget lär ju inte vänta tills jag orkat stiga upp.
Eller ??
Nä, troligen inte.

Jaha, så är den dagen all sen då.
Och eftersom det blev så mycket Matte så bjuder jag på några bilder.

Tottemannen





Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Finaste Totte. Är du säker??

Drottningen är - tja, drottninglik??

Postat av: Ligans Talesman

Japp, det är jag. ler

2011-01-27 @ 09:24:14
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Inkan, fortsätter du så här så lär jag inte känna igen dig. Både smal som en pinne och med muskler... Men du får väl helt enkelt känna igen mig, jag ändrar inte på mig - bara lite tyngdlag som gör att vissa delar sjunker med åren...



Kram

2011-01-27 @ 09:30:49
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Ligans Talesman

Therese, du känner igen mig på alla katthår. :-))

2011-01-27 @ 09:38:22
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

jahaja! och ven har fått dig stark och uthållig? kan det kanske vara alla roliga vattenpass med massor av motstånd med konditionsträning och styrketräning som samtidigt är mkt mkt skonsam!?

jsg tror iaf att du fått din grundstyrka i vattnet!

kramkram / trevlig helg!

2011-01-27 @ 09:49:45
Postat av: Lisbet Lindell

Jag blir helt svettig av att du tränar så mycket så jag ska ta en dusch nu och känna mig nöjd fniss



Skulle inte Totte flytta?



KRAMEN!!

2011-01-27 @ 10:11:30
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: ✫Annmi

Söt Totteman ♥..........



// NosePûssar från oss!!!

2011-01-27 @ 12:18:36
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Ligans Talesman

SJÄLVKLART är det de Madde !!!

Din förtjänst.

Är så glad att jag funnit dig och vattengympan, även om jag sviker dig just nu litegrann. :-(

2011-01-27 @ 12:39:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0