Merservice + Klockan 5 i morse

Ja, jag är yrkesskadad så det bara skriker om det.   *ler*
Detta upplevde jag idag:
Service; fick jag inte.
Ickeservice; DET fick jag.
Oförmåga att GE service; Det tror jag också att jag fick
Ovilja att ge servce; möjligen
Japp, datorn gick trasig tydligen, men när jag frågade om surfkort fick jag ett snäsigt svar att:
- Det är ju samma där.   med irriterat tonfall
Det betydde att han inte kunde ta betalt via datorn.
Ja, det förstod jag också.
Helt korkad är jag inte.
Det är här MERSERVICE eller endast SERVICE så spännande kommer in.
Tala om att man kunde betala visa SMS eller kanske med kontokort via hemsidan.
MEN, han var så uppe i sin stress.
Kanske borde byta jobb till nåt mindre stressigt, som att ta emot 5kronor på toaletten på centralen.
Där behövs inte så mycket.
Det slutade med att jag gav fan i surfandet.
Men SJ har ju så gott om pengar och behöver inte mina.
Plus att man är tacksam om
1 Tåget kommer
2 Tåget dessutom kommer fram alls
Idag landade jag ju faktiskt utsatt tid i Söderhamn.
SJÄLVKLART var dock tåget försenat hem.
MEN, det är jag van vid.
Fick avboka vattengympan.  :-(

Klockan 5 i morse.
- Matte, jag är hungrig.
- Ser du inte hur svältfödd jag ser ut ?
- Jag måste ligga här i handfatet för jag är alldeles för matt för att orka ligga på golvet.


- Matte, du kan väl inte åka nu ?
- Kan vi inte bada du och jag istället ?
- Stanna hemma Matte är du snäll.


Klockan fem på morgonen är inte MATTE den piggaste här i världen, men Ligan är definivt pigga och glada.
Även Totte lär sig att vara framme i badrummet på morgonen.
Eller så är det värmegolvet som drar mest.


I bilen på väg in till centralen kollade jag temperaturen ute.
Frös bara av att TITTA på den och ändå satt jag I bilen.
Insåg att det skulle vara mycket kallare i Söderhamn.
Det visade sig vara 12grader till.
Neråt ?!
*burr*


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jaaa, herreguuuud sååå maaaager Prinsen är.

Älskade Prinsen jag skall genast kontakta KRIS

;o)

2011-01-27 @ 21:38:55
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Prinsen tackar!

2011-01-27 @ 21:45:06
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Alltså, visste man inte att Prisen är STOR kunde man tro att du har barn-handfat hemma...



Kul det där med service, jag brukar också reta mig så ini norden på folk som är på fel ställen. Ska föreslå Centralens toa nästa gång.



Kram

2011-01-28 @ 09:01:40
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: carina

Stackars kisse :( får du ingen mat???

och inte får du bada heller!!!

Ha en go Fredag!

Kram vännen!

2011-01-28 @ 09:44:29
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Anna & Nova

Hihi så stor han är :) Taskigt att han inte fick bada, bli inte förvånad om han tappar upp ett bad själv snart och ligger och plaskar när du kommer hem ;)

SV: Tack för att du frågar. Jag mår inte så jättebra, det är en vecka sedan igår :( Det är så otroligt tomt här hemma må du tro :(



kramar

2011-01-28 @ 14:41:26
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Anna & Nova

Sv: Nejdå det är ingen fara!

Tack för att du sa det, jag känner inte knölen längre så det var säkert pga vaccinationen :)



Ha en trevlig helg. Kramar

2011-01-28 @ 17:19:24
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0