Plankan

Ja, jag klarar plankan.
Ïallafall i vågrätt läge.
Sidan är lite svårare, men i maj ska jag klara det.
Idag körde jag först 30minuter core och sen 45minuter spinn.
Känner mig nöjd med dagens träningspass.
Hon som körde var bra.
Nöjd
Jag ska köra lite fler core och muskelpass i vår.
Detta innebär tyvärr att mina kära vattenpass och Madde kommer få stryka på foten.  :-(
Hemskt ledsen för det, men jag behöver så mycket muskel som det bara går.
Det positiva är att jag verkligen KÄNNER att jag har bättre muskler och ork.
Jätteroligt
Imorrn kommer jag alltså svika vattengympan i mitt underbara Husby.  *snyft*
MEN, kommer istället att köra först spinning 30minuter, sen core lika länge och sen efter det muskel.
Undrar om dammsugning går under nåt av dom här namnen tro ?

Plankan på sida  :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag blir trött bara av att läsa om alla dina träningspass ;-)! Himla "fit" du kommer vara när beach-2011 kommer, läckraste bruden i storstan! Då du!! ;-)

Kram Malin

2011-01-15 @ 09:35:49
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Ninnie

Jisses!! Jag får träningsvärk bara av att läsa om hur du tränar. Önskar jag hade lite av din energi på den punkten.

2011-01-15 @ 10:57:10
Postat av: Gunilla och Frasse

Känner precis som Malin, blir helt slut när jag läser om dina energiutbrott :-) Du gör ett kanonjobb!

När jag någon enstaka gång testar träning blir jag bara trött och låg. Men man kanske måste göra det fler gånger än en... :-)

Kram och jättetack för att du hejar på nu när Frasse är dålig. Fast han är mycket bättre nu!

2011-01-15 @ 12:23:33
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0