Så smyger Matte in

lite hrmf............... träning.   *ler*
Knappt så det märks faktiskt.
Hade ett underbart pass i Husbybadet igår.
Lika härligt som vanligt, fast jag mitt i passet höll på att drunkna av skratt för att Madde var tvungen att minst 3!! gånger tror jag, vara tvungen att säga till några snattrande personer.
JAG stördes inte alls, för det är så stort i Husby, men dom runt dom snattrande gjorde nog det.
Idag hoppade jag Vällingby och åkte till Tensta iställt.
Tänkte köra ett 45minuter corepass, som visade sig vara bara 25minuter.
Lite surt, för jag tycker det är för lite när jag ändå släpar mig iväg liksom.
Passet i sig var väl helt ok dock.
Sen låg jag i bastun och nästan somnade.
Låg länge länge och det var helt underbart.

Imorrn blir det spinning,muskel och core i Vällingby.  :-)
Önskar så att Husby och Vällingby bytte plats, men men.

Nån som inte var riktigt lika nöjd med mig idag var Bandit.
HAN hade gosat ner sig så fint och tyckte att det där med träning, det kan du hoppa idag.
Nu är inte Matte en lydig Matte så det gjorde hon inte.  :-(

Bandit ligger på min hand och myser.


- Va ??!!
- Ska du iväg och träna nu när vi (läs Bandit) har det så trevligt??!!


- Du Matte, om du går nu, var inte så säker på att jag är kvar när du kommer tillbaka !
- Bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0