Skridskoåkning och mediokert muskelpass

Japp, igår åkte jag skridskor.
Visserligen ofrivilligt.
Inga snygga piruetter dock.
Parkeringen bakom simhallen i Vällingby var glashal.
Ett under att jag inte slog ihjäl mig, eller iallafall inte stod på öronen och bröt nåt.
Usch, vad jag avskyr när det är såhär.
Sen jobbar jag så mycket just nu, så jag hoppade spinningpasset innan muskel igår.
DET ångrar jag djupt.
Spinningen hade jag fått jobba på iallafall, för det går inte att trycka in två personer på en spinningcykel.
Däremot kan man uppenbarligen trycka in hur många som helst på ett muskelpass.
Fy f*%¤&#n
Hamnade dessutom längst bak med tre käcka personer som iof inte snackade sig igenom passet, men tränade gjorde dom ju inte.
Vad dom gjorde där är en gåta, men men.

Så, nu måste jag fundera på hur jag ska göra.
Skippa dom här passen till februari när nyårslöftena försvunnit och köra min vattengympa med min älskade Madde i Tensta istället, eller bita ihop och hoppas att det raskt blir bättre ?
Får fundera lite.


Skrev ju mediokert och tja, jag jämför för mycket med Madde.
Jag tror att det har fler förklaringar.
1 Det var sjukt trångt så det var svårt att ta ut ordentligt
2 Ny tränare med nya övningar så Inkan måste koppla på sin stackars hjärna och fundera lite hur jag ska göra. Dock har jag haft den här tjejen redan så jag vet att hon är hyfsat bra.
Tålamod är inte min grej
3 Ja, nåt var det men nu har jag glömt.

Ikväll blir det dock underbara Husby med underbara Madde.
Vinkevink


Kommentarer
Postat av: madde

det är ej lika fullt i tensta... och det finns landpass före vattengympan (ler)

ta hand om dig!

2011-01-18 @ 10:44:18
Postat av: Inkan o Ligan

Nää de finns inget jag kan gå. :-(

Inget i anslutning utan bara nåt corepass och då får jag vänta hur länge som helst sen till ditt pass. :-((

2011-01-18 @ 10:50:02
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Nää de finns inget jag kan gå. :-(

Inget i anslutning utan bara nåt corepass och då får jag vänta hur länge som helst sen till ditt pass. :-((

Jag lovar att jag definitivt priar tensta före Vällingby.

Såå mkt närmre och vattengympa med kära Madde.

ler

2011-01-18 @ 11:10:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

man kan ju ha kul i gymet och träna styrka innan vattengympan! (hihi) funderar allvarligt på att själv träna i gymet före vattengympan i tensta.... fria vikter och maskiner...

ses i kväll :o)

2011-01-18 @ 11:13:56
Postat av: Inkan o Ligan

haha Du tänker sååååå.

Hm.... måste jag ju anstränga mig och tänka.

IGEN

ja, kanske de kanske.

2011-01-18 @ 11:22:28
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: carina

Vad många år sedan jag åkte skridskor! Tror inte att jag har åkt sedan jag gick i högstadiet!

Men jag saknar det inte heller. Minns bara att man frös om fötterna :((

Kram vännen!

2011-01-18 @ 15:38:40
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0