Svarabaramedettord

Hittade den här på Fröken Sveriges blogg.
HUR ska man kunna svara med ETT ord ?!?!
Tja, i brist på annat att fylla min blogg med just nu, gör jag väl det då.
Jooooobbar gott folk !

1. Var är din mobiltelefon? bredvid
2. Var är din andra hälft?  ööhh
3. Ditt hår? kort
4. Din mamma? död
5. Din pappa?  dödtjohooo  Devaettord
6. Det bästa du vet? choklad
7. Din dröm i natt? noll
8. Din dröm/ditt mål?  sol
9. Rummet du är i? jobbet
10. Din hobby? bada
11. Din skräck? sjukdom
12. Var vill du vara om sex år? värmen
13. Var var du igår kväll? HHHaaassseeelllluuudddeeennnn
14. Vad är du inte? osocial
15. En sak du önskar dig? GötaKanaltur
16. Var du växte upp? Förort
17. Det senaste du gjorde?  badade
18. Dina kläder?   jeansluvtröja
19. Din tv?   platt
20. Ditt/dina husdjur?  kattormdammråttor
21. Din dator? stor
22. Ditt humör? varierande
23. Saknar någon? nopp
24. Din bil? Hyundai
25. Något du inte har på dig?   hatt
26. Favoritaffär? LUSH
27. Din sommar? baaaaaaaaadLandet
28. Älskar någon?   kidsen
29. Favoritfärg? grönt
30. När skrattade du senast? igår
31. När grät du senast?  igår

Shit va svårt att svara med ett ord.
Klarade det nästan.  *ler*


Kommentarer
Postat av: carina

Men det fixade du ju bra!:)

Kramen på dig!

2011-01-24 @ 14:32:13
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Gunilla och Frasse

Bra jobbat :-) Måste medge att det är vissa saker man skulle vilja att du utvecklade mer men nu VAR ju reglerna ett enda ord!

Kramar och tassklappar

2011-01-24 @ 17:03:33
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

förvånad att det gick så pass bra!!!! Kramizarrrrr

2011-01-24 @ 20:22:58
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Visst gjorde jag Carina

Ja och jag klarade det med bravur måste jag säga. hahahhahah

Sanna nu ska du vara snäll.

Tänk på att du har förmånen att få göra mina tårtor till mitt kalas.

hahahhahh

2011-01-24 @ 21:32:56
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0