Köade 20 timmar innan allsången

Igår var det ju "Allsång på Skansen".
För några år sedan var min dotter med och köade.
Jag skulle tro att Marie skulle säga att hon har både arv och miljö från mig stackars barn.  *ler*
SÅ, jag präglar både barn och Ligan med andra ord.
FAST, hon är rätt normal mitt barn.
Värre är det med barnets mor och inte minst stackars Ligan, som måste stå ut med mig varendaste dag.  :-((  :-))


Publicerad 2007-06-26 10:41

Ella Johansson, Katarina Jörgensen, Ulrika Jörgensen, Emilie Holmqvist, Linnea Svärd, Matilda Turfors och Sofie Ljungkvist - längst fram i kön.

Allsångspremiären på Skansen skapade långa köer. Tanterna och gubbarna lyste med sin frånvaro i den stekheta solen. I stället var kön fylld av ungdomar som köade i timmar för att sno åt sig de bästa platserna framme vid scenen.

Nittonåriga Ulrika Jörgensen och hennes kompisar hamnade längst fram i kön. De kom dit vid midnatt. De tycker att själva köandet är en del av upplevelsen.

- Hela stämningen både i kön och där inne är så skön. Alla är så glada. Förra året var vi här vid fyra, men nu ville vi vara här tidigare. Nu vill vi in för att sola, äta glass och käka nåt innan allsången och the Ark, säger hon.


Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Ännu ett bevis på att 2-benta är en knepig art !!!

Köa i 20 timmar för att få bra sittplatser på Allsång på Skansen ???

2011-07-20 @ 21:27:18
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

haha Ja Ligan håller med dig.

Helt rubbat tycker dom. skratt

2011-07-20 @ 22:03:45
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0