Provat Tassimo T20 på midsommarafton

Jupps, nu har jag provat Tassimon.
Fast inte min egen i och för sig, utan Maries.
Marie frågade om hon skulle ta med den och självklart sa jag ja.
Tack Marie för att du orkade släpa ut den i skogen.  *ler*
NU ångrar jag att jag inte tog med mig min egen ut.
TUR kanske dock.
En nackdel är att man måste ha väldigt höga glas för att få Latte.
Jag hade inte det, så vi gjorde först enbart Espresso och sedan Latte i två-stegs raket.
Fungerade det också.
Jag gillade dom jättemycket, men vill ha svar ifrån Tassimo om det innehåller socker.
Jag vill ABSOLUT inte ha det och är lite fundersam.
Har skickat en fråga till Tassimo för över en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar.
Så, STORT MINUS för att dom inte svarar.  :-(
Är så sjukt less på inkompetenta kundtjänster man stöter på.
Vi får se om och när dom svarar, om jag kommer behålla maskinen.
Just nu känns det väldigt tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mums jag hade gärna smakat på en sådan :) Negativt om det är massa socker i dock! Hoppas du får svar snart, jag blir med less när de har dålig service!



Kramar Anna

2011-07-02 @ 21:11:37
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se
Postat av: Nea theCat

Är lite sugen på en sådan där Tasimo. Men tycker den är lite dyrt i längden för en kaffe höna som jag. :)



Men sugen är jag... :)

2011-07-02 @ 22:25:06
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Inkan o Ligan

Mmmm.... fast jag tänker såhär att man dricker en vanlig kaffe vid sidan om. Inte dom här hela tiden. DÅ blir det dyrt. Plus att man kan bjuda när man får folk också.

2011-07-03 @ 10:40:00
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0