"Sommar sommar sommaaaar"

"Sommar, sommar, sommar,
det är dans i folkets park".
*nynnar glatt och säkert falskt*


Det finns inget mer somrigt.
Har lyssnat på dom flesta i sommar och resten ska jag lyssna på via podradio.
Missade ju några när jag var i Älvdalen.
Årets sommarpratare har varit enastående bra.
DAGENS pratare Jonas Jonasson outstanding.
Skrattade högt  flera gånger, vilket inte tillhör vanligheterna.

Ligger i en stolstol visserligen :-)   och njuter.
En kopp kaffe  inom lagom räckhåll plus datorn .
 har kommit och gått lite, men det är skönt ändå.
Ligan  är på vift någonstans.
Dom kanske håller koll  på en mus   eller två
Eller så ligger dom med alla tazzarna i luften  och sover.
Nu ska jag klippa gräset  och sedan ska jag sortera bilder från Älvdalen.
på en stund.

Kommentarer
Postat av: ☆Fru Eriksson

Jaa,det är allt nå't speciellt med det programmet när man hör det lite avlägset ifrån när man är ute i ☼ thihi

/Kram Kram

2011-07-09 @ 18:27:30
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

*☆Fru Eriksson* jag lyssnade på Jonas en gång till igår. :-)

2011-07-10 @ 12:02:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0