Lång lång dag - Snabbt kort inlägg

Kom hem för inte alls länge sedan.
Först vattengympa, ett pass MRB och sedan hem för en snabb dusch.
Iväg till Bromma Zoo för att inhandla köttben till Schabbi (INGEN aning om hur det stavas) och en myntabanan till Oliver. In på Bromma blocks och handlade lite goda chokladpraliner till Anne och Lennart och en Latte på Espresso house till lilla jag.
Sen bar det iväg ut till Värmdö.
Har haft en helt underbar dag med god mat, kaffe, ljuvlig blåbärspaj och till slut Olivergos.
Stannade sedan en gång till vid Värmdö centrum ca och hälsade på Kathleen, Bezzie och Magou.
Nåja, Kathleen bjöd på kaffe med mjölk och massor med trevligt prat på balkongen.
Bezzie bjöd på massor av gos, efter att först ha talat om vilken plats som är HENNES.
Magou var det röda sträcket som i tre sekunder for in från balkongen när jag visade mig.
SÅ var det med det.

Nu måste jag sova.
Det kommer mer om Oliver imorgon och bilder dessutom.
Blev hastigt och lustigt, så dom är inte speciellt bra, men det gör ingenting.

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Härligt med Oliver gos;) Ser fram emot bilderna=D

2011-06-12 @ 22:36:16
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Gunilla och Frasse

Du, en av dina kommentarer kom in med ditt "riktiga" namn. Vill du att jag ska ta bort den? Du behöver inte skriva ditt namn över huvud taget, det är bloggnamnet som ska stå i rutan "Your name". Men de andra två funkade perfekt, nu länkas man till din blogg :-) Du kan ju kopiera in adressen från adressfältet när du står i din blogg. Enligt vår it-avdelning ska systemet "minnas" den men vet inte om det funkar varje gång. Suck...

Jag är så ledsen över att vi inför ett så krångligt kommentarssystem. Som du säkert förstår är det inget jag råder över. Men jag är på dem om allt som är fel. Suck igen...

Härligt med Oliver!

Kramar och tassklappar

2011-06-12 @ 22:47:30
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Gunilla och Frasse

Men nu kom kommentaren in med ditt namn igen! Men det kanske var meningen, hihi :D

Det funkade jättebra med de två andra, blev precis som vanligt: Inkan o Ligan och så länkat till din blogg. Kör på så! :-)

Än en gång - så himla ledsen att jag ställer till besvär!

Kram!

2011-06-12 @ 22:57:05
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Tack för besöket, nästa gång ska balkongen vara i ordning - och jag också, så det blir mer än kaffe med mjölk. Den 12:e är inte ett datum då jag fungerar bäst här i livet.

En liten detalj - det är BEZZIE som låter påvisa vilken plats som är hennes och kräver enorma mängder kli, medan det är MAGOU som är det röda strecket in under sängen......

2011-06-12 @ 23:06:47
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: carola

V 29-32 har maken semester, ska vi försöka få till en date då du och jag...?



Va sugen jag är på en main coon, en bekant har köpt från en uppfödare i sundsvall nu..

Vill ha:)

kram vännen

2011-06-13 @ 20:42:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Och jag som tyckte jag pluggade så bra på namnen.

frust

Nu har jag ändrat så det är rätt katt till rätt färg. :-)

2011-06-13 @ 22:28:35
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0