24 hours cruise

Hemma igen
Skönt
Ja, nu har jag varit på kryssning.   *skratt*
Det är så bra, för man behöver liksom vare sig pass eller stor resväska.
Bara en liten nätt övernattningsväska på hjul.
Började dagen igår här.   :-))
Var annars liksom.


Väl uppe så tog jag en taxi till hotellet.
Restaurangen var stängd, men dom trollade fram en underbar tallrik ändå.   *mums*


Det fanns BADKAR.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
MEN, jag badade inte ??!!
Nej, jag är inte allvarligt sjuk, men man kan ju undra faktiskt.


Sen ser ju rummet ut som alla andra.
Jag tillbringade hela kvällen uppallad i sängen, jobbandes och tittandes på TV omväxlande.


FRUKOSTEN däremot var i klass med Stockholm.   *skratt*
Den var enorm och hade typ allt.
Går inte att få med på bilderna med min kamera dock tyvärr.


Diverse olika bröd, både mjukt och hårt självklart.


Här är resten.
Fil yoghurt med allt till.
Vanliga ägg, äggröra och allt det som också hör till.
En helt underbar bärröra som jag åt till keson.  
Såååååååååå gott


Diverse teer med olika smaker, choklad och små kakor.
Jag lyckades avstå dom, med stort besvär.


Juice och Kaffe


Till skillnad mot Ljusdal där dom gömde kvarglömda böcker och till slut kastade dom, fanns det här en underbar bokhylla med diverse böcker i.
Plus lite tidningar av varierande art.


Och om man blir lite äldre och ser dåligt fanns en glasskål med blandade glasögon.
Tyckte jag var kanonkul och väldigt smart.


Best Western Hotell i Söderhamn rules.   *ler*
Dom var jättetrevliga och tillmötesgående.
Jag hade glömt min laddare till telefonen.
Igen ?!   *suck*
Men fick låna hennes egna privata, vilket var kanonsnällt.
Nu hade dom väl inte jättemycket att göra direkt.
Jag var väldigt ensam till frukost, men ändå.
Me like

SÅ, nu bar det hem.
Det här är perrongen.
MASSOR med grus.
Förra gången jag var uppe var det relativt kallt och mer snö.
Den här gången sken solen och det var helt okej temperatur.


Hejdå för den här gången.


Hemma igen
*ler*
Måste ju passa på när jag är på centralen.


Nu är jag hemma igen och gosar med Ligan.
1000 tack IGEN älskade dotter för din hjälp.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hotellfrukostar... mmmmmmuuuuuums!!

2011-03-15 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0