Dagen före The D-day

Hela dagen har vi hållit på.
Sanna och jag.
Hom kom vid niotiden och drack kaffe.
Länge
Sen iväg till Ica.
Jag tog den korta vägen via alla byggen i Solna.
Tar bara liiiite extra lång tid.
Just idag?!
Men jag tyckte Sanna sa att hon vill ha lite sightseeing i Solna just idag.
Eller så hörde jag fel.
- Du får tala högre nästa gång Sanna.
- Du vet, man får dålig hörsel när man blir gammal.
Jag tror vi lyckades hitta allt vi skulle ha?!
Sanna säger att det vi glömt behöver vi inte.
Troligen väldigt sant.
Packa ner allt och ut ur affären.
Frågan är nu varför jag åker ända till Solna när Ica Viksjö liksom är både närmre, mindre och jag hittar superbra där ?
Tja, vad finns i Solna som inte finns i Viksjö ?
Espresso House såklart


Efter inmundigandet av en sån och Sanna en giftpinne (hehe) drog vi hem.
Sanna packade ur och bar upp allt medans jag parkerade bilen.
Bra arbetsfördelning. hehe
SEN startades rejset i köket.
Eh, det här är Sanna.   *skratt*
Fast, det var bara hon som gastade.  haha


Jag svor mest och sa shit och f*n och annat snällt när jag gjorde fel och inte läste ordentligt, utan lyssnade på Sannas pladder och sångkonster istället, plus kastade katter till höger och vänster som var ivägen.
Det har varit en intressant dag.   *ler
Nå, ett eller flera glas


och ett Nalle Puh


började vi sett resultat.
Nu klockan 21:50 är jag klar.
Såhär ser det ut i mitt kylskåp just nu.
Smörgåstårtorna är lite hemliga.


Kakor, både klara och halvklara, på svalning på balkongen.
Jag är glad att det inte är galen snöstorm, som öser snö in.


Vispen har gjort skäl för sin lön idag.


Chokladsmet
Eller iallafall resterna av den.


SÅ, när Ligan till slut tröttnade på att vara ivägen så gick dom och sov.
Ja, nästan alla iallafall.
Alla kissarna sover.








Bara Tomten är vaken.


- Goooooooooooosa med mig Matte.

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Nu har jag sjungit upp!!! Lalaalaadalaaaaa....

Kommer snart och fixar tårtorna..trallallaaaalaaaaa!!!!



hehe



Kramizarrrrr

2011-03-19 @ 09:06:45
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Ojojoj, vad mycket fina grejer, lite hemligt där i kylskåpet...



Plåster också, vad förvånad jag blev :o



Kram, Therese

2011-03-19 @ 10:18:26
URL: http://www.bergsmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0