Dagens "Positiva" "Glada" "Lärorika"

Jag har lagt till en ny kategori.
Den heter "Positivism"
Här kommer jag samla "Dagens Positiva" och/eller Dagens "Idag har jag lärt mig" eller "Dagens Glada"
Allt för att få en så positiv och glad syn på livet som möjligt.

DAGENS Positiva är;
1 Känslan från festen/ partyt i lördags. Lite som Ving eller Kaffet eller va de nu var.  *skratt*  Känslan sitter i länge.
2 Dagens underbara vattengympa
3 Att jag till slut lyckades få ledigt idag efter att ha åkt in till jobbet på en utbildning i två timmar och sedan åkte iväg runt kvart över elva..    Hääääääääärligt
4 En underbar lunch, fika och eftermiddag med kära Anna Stefan och sötaste lilla Ida.
MÅNGA positiva bra saker idag.
Jag mår som en Prinsessa.

Eddie förresten, mår också utmärkt.
Han fick inte mindre än 4möss igår.
Hade ju min underbara tränare Madde här med sin man.
Mannen tyckte det var spännande med Eddie, medans Madde satt långt borta i soffan.
Nu har Eddie fått nytt och fint i sitt terrarium och är mätt och belåten.
Har ringlat ihop sig under värmelampan och stenen och tar nu en lång vecka eller tvås siesta.
Han vill bara säga hej till er kära läsare.
Slinger och Ringel från Eddie

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Ojoj så många presenter du fått, måste betyda att du har många vänner som tycker om dig:)



Kramar från Lisbet

2011-03-22 @ 22:32:13
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: carola

åh så fin Eddie är.

Fick en förfrågan om att ta hem vår majsorm lennart igen, Maken sa NEJ...

Dom är så vackra, älskar att hålla på med honom.



Varm kram kära du och underbar ny kategori

2011-03-23 @ 09:18:58
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: ✫ Annmi

Härligt mé Positivitet :)

Men...Springer ut härigrån snabbt för....

Har Ormfobi Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

/Kram får du iallefall i all hast!!!

2011-03-23 @ 14:15:36
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

Flååååååt annmi

Men han är jättesnäll.

Lovar

2011-03-23 @ 14:37:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

japp! eddie var snäll - och jag stod faktiskt välddigt nära eddie när han åt sina möss... men mest klappade jag förtjusande bandit :o)



ha en go helg!

2011-03-23 @ 17:14:59
Postat av: Gunilla och Frasse

Kul att Eddie också fick lite presenter :-) Bra intitiativ med den nya kategorin :D

Kramar och tassklappar

2011-03-24 @ 10:05:19
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0