Firad IGEN, Idag på jobbet

Inlägget blev tydligen aldrig publicerat.  *skumt*
Lägger in det lite i efterhand fast det var nån vecka sen.  :-)

Det känns som om jag firar i veckor.  *ler*
Helt överväldigad av dagens firande, så ligger jag nu trött i sängen och smälter dagen.
Idag skulle det firas på jobbet.
Jag hade bakat kladdkaka och bossen hade köpt tårtor.
Alla var samlade och sjöng och hurrade och tittade på bara lilla mig.  *ler*
Från företaget.................


................. och goa närmsta arbetskamraterna.


Jepp, alla har förstått att det är 50 som gäller.
Även jag tror jag.  *skratt*

Fint kort............ Fick bara med det ena på framsidan dock tyvärr


Sen fick jag det här.
Nej, ni ser inte dubbelt, utan det var två identiska kuvert.
- En bit på resan till Thailand som kära bossen sa.
Det var två resecheckar från Resia på hela 500kr och 750?!kr vardera.
Helt otroligt och jag är så rörd och glad.
Igen   *ler*


Sen fick jag ett fint paket också.
Kikar på framsidan och där står det Adelsgatan och då anar jag vad det kan vara.


För min kära boss har ställe på Gotland och Adelsgatan ligger på Gotland.
På Adelsgatan finns det en affär som heter Annikas keramik och gör underbara ljuslyktor med katter, drakar och annat.
Som Jin och Jang till exempel.
Sådär en miljon tack för denna helt fullständigt ljuvligt underbara ljuslykta.
TACK Ulrica !

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Här var inlägget du lade in igen....

2011-04-12 @ 17:11:14
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0