Ljusparty ikväll

Tack snälla Lollo för att du bjöd mig.
Det var supertrevligt och vääldigt gott.  *ler*
Jag kommer gärna igen.  
Hade bara kamermobilen, så bilderna är i vanlig ordning halvdåliga, men men....

Doftpinnar i en vas.
Jag köpte en annan variant av vas som man också kunde ha ett ljus i.
Man måste vara ekonomisk.


Lite olika ljus




En ljuselefant.
Skitdyr men jättefin tycker jag.


Den här ljusstaken var helt underbar, men inte att tänka på i mitt hus med katterna.


MEN, efter att ha bläddrat fram och tillbaka i katalogen hittade jag ju såklart KATTER.
weeeeeeeeeeeeeeeeee
Lyckat var gjord.
hehe
Jag köpte dom två små.
Den stora köper jag nästa gång.

Kommentarer
Postat av: madde

godmorgon :-)

härligt fina ljus och underbart att du hade en lyckad kväll!

kramis

2011-03-06 @ 06:14:39
Postat av: *Annmi

Ååå,va' söta små katter ♥

/ Jam & Kram från oss i ☼

2011-03-06 @ 10:32:23
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0