Presenterna - Varning Måånga kort blev de

Sen skäms jag en anings, för jag har tappat bort givare till ett paket kaffe och två smarriga chokladkakor.  :-(
Mottagaren är dock jag.   *ler brett och glatt*
HOPPAS dessutom att jag inte blandat ihop allt för mycket.
De va mycket och hektiskt och trevligt och alldeles alldeles underbart, men liiite rörigt vid några tillfällen.

Pst................... blommorna står fortfarande i sina krukor och vasor av nån anledning ?!
Tamlin har bara ätit lite lite på tulpanbladen.

Från Älskade Kära Dottern.
Åh vad jag ska njuta








Från Älskade Goa Sonen
Och åh vad jag ska njuta ÄNNU mer






En av alla tre fick jag







Från Familjen Borr (som heter något annat i verkligheten till den som undrar) (ler).
1000 tack !
Älskar den


Vill man kika i denna underbara bok är man välkommen hit.
Klapp av Bandit och Ligan ingår.
Kaka från Ligans Matte ingår också.




Jag önskade mig en diamant och fick en också.
Fint utskriven på äkta papper.   *skratt*


Från Millan




Här ska lagas mat


och tränas   weeeeeeeeeeeeeeeee


Från Lillemor








*mums*  NU är chokladen uppäten   *ler*


Men åååååååååååååh, NU hittade jag?!?!
Det underbara fina fotsmycket med delfiner.
Nu har jag definitivt så jag kan byta.  *ler*
Taaaaaack och förlåt att jag inte såg innan.




Från Malin och katterna








Luktar som en hel LUSHaffär i mitt badrum nu.
Chokladen finns dock kvar.
Ännu


Från Kära Underbara släkten




Kolla in asken.
En katt på såklart


I låg detta underbart fina guldsmycke, fotlänk.


Sen hade ju MURRE (ska de va) (inget annat) varit ute och handlat hela TVÅ sparbössor.
Dock hade visst Murre en baktanke att han skulle få mer kattgodisar.
SÅ, jag har nu börjat spara i den ena och ska handla till dig Wille nästa gång jag kommer.  *ler*




Sen fick jag en guldpåse med champagne i.


Och champagnen ska drickas i dessa fullständigt underbara glas.
Med silverfot och nåt glittrande gnistrande längst upp vid glaset.
Låg i en underbar kartong som var klädd i vitt fint.




Från Erica




Ååååååååååååååååh










Från hela Familjen Eketjäll


Only for me alltså  :-)


Älskade Marie har målat själv.
Åh så glad jag blev.


Nej, ni ser inte dubbelt.
Jag fick två och ska byta den ena, efter en del funderande.
Tror jag
Hm................
Har ju Landet liksom.
*ler*


Från Lisa och Noli




Jo, det är samma bild som ovan.  *ler*


Från Anna Stefan och Ida






Ett jättefint fotsmycke i silver


Från kusinerna Noomi, Maritha och Miriam
Godiset är slut.  *ler*


Från Lena i Skövde och P-O.
Åh det luktar såå gott och chokladen suktas så.




Från Linda och Saga




Myyycke LUSH
Taaaaaaaaaaaaack




Från Therese på posten idag
Tack tack tack


Från Åsa
Hon kom tidigare på förmiddagen


Från Cia i Söderhamn
Tack snälls
Så personligt till mig och kissarna
Fick den veckan innan


Alla kissarnas namn instansade


och bild på varje kisse


Från Kathleen
Den är helt ljuvlig


Ja, sen har jag tappat avsändaren på två paket kaffe och två choklad. 






Från Madde och Ralph
Dom var här igårkväll




Lite suddigt men de va så fint inslaget
 

En underbar broderad och sydd filt till mig


och fyra mindre filtar till kissarna.
Såklart


Två av varje


Och en fin bricka med ljus


PLUS ett gäng kort med instruktioner till gummibandet.
*ler*
Ska få till bollen sen också.
TACK !!!
MYCKET tacksam




Igår var jag också till Åsa och fick det här underbara kortet.




- Jösses Matte.
- Jag blir slut bara av att lyssna på ditt knappande på tangenterna?!
- Tar det aldrig slut ?
- Znark

Kommentarer
Postat av: Marie med familj!

Det röda kaffepaketet var noga utvalt av maken för att förhoppningsvis passa i smaken (trodde han iallafall ;) ), och du kvitto på vispen får du givetvis om du vill byta!

Kram!

2011-03-22 @ 19:19:28
Postat av: Millan

Och en boll, fast den får du på den riktiga födelsedagen...i morgon släpper de biljetterna så var beredd när SMSet kommer;)

Kram

2011-03-22 @ 19:22:44
Postat av: Christoffer

meh, fick inte mitt fina halsband vara med?! hoppas du gillade det!



kortet på vargen var helt fantastiskt.

2011-03-22 @ 19:24:40
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Så mycket fint från födelsedagen - både fint besök, fina upplevelser av festen och naturligtvis underbart fina presenter. Kurr och burr.

2011-03-22 @ 21:12:06
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: cia

wow vad du har blivit uppvaktad =)



otroligt fina presenter, känner en viss avis till glasen =) (är lite beroende av glas) samt ljuslyktor..



Härligt Ingrid



kram

2011-03-22 @ 21:13:39
URL: http://blingbling.dinstudio.se
Postat av: Inkan o Ligan

Förlåt Kära sonen. Halsbandet var jättefint!!!

Passade perfekt till min blus dessutom.

Orsaken till att det inte kom med på kort var för att jag la det inne i bokhyllan och skulle ta det sen när jag inte hade en miljon kattassar omkring mig. det låg nämligen kattsäkert där.

Jag älskade det.

Det kommer med på bild.

2011-03-22 @ 21:23:30
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Tack Marie

LÄtt förvirrad.

Ett utropstecken uträtat.

Det luktade ljuvligt och jag litar helt på mannen.

2011-03-22 @ 21:24:54
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Schysst Millan Ser fram mot en stor pilatesboll på bion. hahahhah

2011-03-22 @ 21:26:52
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Findus, Isak och Rasmus det var ljuvligt.

2011-03-22 @ 21:27:29
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Cia dom glasen är nogsamt inlåsta. ler

Skämt åsido går det inte att göra dom rättvisa på korten. Sååååååååååå snygga verkligen.

2011-03-22 @ 21:28:25
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Millan

ehh....jag TÄNKTE ju ta ur luften ur bollen innan bion..fast tjatar du så...blir till att boka biljetter med måånga rader emellan...

2011-03-22 @ 21:40:41
Postat av: Inkan o Ligan

asgarv Jag ser mig själv med en stor pilatesboll i famnen på en fullsatt bio. hahaha

Ylandes "jag fyller 50 idag, jag fyller 50idag"

2011-03-22 @ 21:46:19
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Åh, vad mycket fint du fått. Det är du verkligen värd!!!!!



kramar

2011-03-23 @ 09:29:44
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: ✫ Annmi

Oooooo...Vilka underbara Presenter du fått...

♥-e Kraaaaaaaaaaaaaaam

2011-03-23 @ 14:44:08
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Norrman

Rolig presentation. Ha det Ingrid.

2011-03-23 @ 19:35:53
Postat av: Gunilla och Frasse

Herrejam, så många presenter! Och ännu bättre - så många det måste finnas som tycker om dig! Det gör vi också, även om vi tyvärr inte har något present och dessutom är lite sena :-)

Många grattis och kramar och tassklappar!!!

2011-03-24 @ 10:02:08
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Anna (Felicula)

Hej

Detta hade jag missat! Stoooooort grattis i efterskott. Det är min tur i sommar haha, men jag tror att jag ska rymma hemifrån :P

2011-03-26 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0