- De e blött, de e

skitigt och det är alldeles alldeles underbart.
Jag är på Landet och jag trivs varenda sekund.
Stugan är eldad.
Kissarna blöta, skitiga och fulla med barr och grenar och kvistar och all smuts man kan tänka sig.
Det är mysigt, det är härligt och det är alldeles alldeles underbart.
Min rena fina stuga från förra helgen jag var här, har intagit en något annorlunda skepnad.
Smutsiga kattazzar överallt.
Det är mysigt, det är härligt och det är alldeles alldeles underbart.  *ler*






Ishocken är klar och Sverige är i final.
Heja heja
Nu ska jag krypa ner i soffan med duntäcket och en god bok och fira fredagkväll och det är;  :-)
det är härligt och det är ljuvligt och det är alldeles alldeles underbart.
Ha de gott go vänner.
pst............. Frasse och Frasses Matte, nu har jag beställt en tidning.    *ler*   dst...........

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

"Gilla" jamar vi! Forsätt att njuta! nosbuff

2011-05-13 @ 20:05:56
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Anna.S

Ha det alldeles underbart där ute på landet ♥

2011-05-14 @ 13:50:25
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0