Ior

Det är så härligt att se att Levina fullständigt har greppat det här med Ior.
Min fullständiga och totala indoktrinering har gett resultat.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Damen fyller ju år snart, så jag letar.
Saker Levinas Mams önskar att Levina önskar sig.
Saker som jag anser är ett absolut måste i damens liv.
Ni vet, såna här Bra-Haiga saker.
Som det här till exempel.
En tungpercing med Ior.
Enda problemet är att Levina visst bara fyller typ 3 år och inte 16, som är gränsen för att göra en tungpercing.
Fast den kan alltid ligga till sig.  *ler*


När jag var hemma hos Familjen E sist så hade Gung-Ior fått en mössa.  *skrattar*
Den rosa burken han har på huvudet är alltså en mössa.


Här har Ior och Bilen fått varsin parkeringsplats i lilla hallen.


Den andra stora Ior har här fått glasögon.
Säkert bra att börja i tid.
Ior har ju trots allt några år på nacken nu.


Jaha, här har vi en annan Ior som är nerbäddad i docksäng.
Klart stackars trötta Ior måste få sova lite.


Men bästa av allt är nog trots allt att Levinas MAMS har greppat det här med Ior.
Bra jobbat Marie.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

"Gilla" jamar vi! Iors rocks! Nosbuff

2011-05-27 @ 21:10:39
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0