Sätra Brunn Here I come

NU har jag bokat.
Fick tillbaka bekräftelsen idag.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Klicka på bilden så kommer du till Sätra Brunns hemsida.


Bokningsbekräftelse
Vi tackar för Er bokning och har nöjet att bekräfta följande;

Datum:2011-08-01 – 2011-08-02
Måltider: Dag 1: 1-rätters middag, Dag 2: Frukostbuffé
Logi: 1 st enkelrum på Skogsgården, rum med dusch och wc
Fri entré till vår spaavdelning med 34-gradig pool, gym och bastu.
Handduk får ni låna och en tunnare bomullskimono får ni att ta med hem.
Förbokade tider: 1/8 kl 16.00 1st 25 min behandling
Pris:  Sommarspapaket  1 295 kr

Sen kan man få "Det är lilla extra" om man vill.
Brunnens lilla lyxpaket;  En halvflaska mousserande vin med frukt, bär och choklad.  250 kr

Ska fundera lite. Fanns lite annat också om man ville.

Carola, du är så välkommen att hänga på.
Eller om det finns nån annan som vill.

Det här är en bild tagen från hemsidan på bassängen.


Som jag nog skrivit förut, har jag varit där i höstas.
Familjehemmen blev bjudna dit för kurs med övernattning.
Visserligen lite enklare inkvartering, men ändå jättemysigt.
Nu kommer jag bo i stora huset och det är jättenära till SPAavdelningen.
Ska finnas ett gym också, plus några övriga pass man kan vara med på.
Vet inte riktigt vad för pass dock, men det spelar inte så stor roll.
Frukosten var magnifik kommer jag ihåg och omgivningen är urmysig.
Fanns små söta butiker med #braha-saker# också.
Så nåt onödigt kan man säkert komma hem med.  *ler*
Kommer ihåg att det fanns en supermysig affär med choklad, kaffe, te och annat livsviktigt.  *ler*
Shit, jag kanske borde bokat nu i juni istället.    *skrattar*
Längtar


Kommentarer
Postat av: madde

sååå mysigt du ordnar för dig! sååå bra du tar hand om dig! det är du värd! ha en härlig dag.

2011-05-12 @ 06:15:42
Postat av: carola

nämäen åh så sugen jag är må du tro.

Ska prata lite med maken, nog för att jag får men så att allt funkar här.

Det tråkiga med mig är att jag har svårt att planera och boka, vet ju aldrig med mitt mående.

Avbokar jag då sent känns det som om jag sviker någon, det är så det varit under alla åren.



kram hjärtat

2011-05-13 @ 00:34:35
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0