- Bandit här en snabbis

- Det gäller att passa på medans Matte ligger i badet.
- I och för sig badar hon varje dag.  *ler*
- Prinsen fick ett sms idag.
- Från finaste Simba.
- Ja, det händer att Ligan jag får både sms och fina kommentarer.
- Såhär löd sms:et;
- "Tack Prinsen, (eh, nu verkar det lite fel här va? Prinsen??, det är ju JAG Bandit, som hittar på alla bra saker?? Jaja.... Smset fortsätter; Nu har jag läst i din blogg, att man ska vara i handfatet. Matte blev super-nöjd när hon borstade tänderna igår. Hon gurglade nåt om att "han som inte har alla indianerna i kanoten, har tydligen läst Inkans blogg". Antar att det var bra, så idag ska jag fortsätta utbildningen. Kram


- Jo, vi i Ligan är mycket stolta över att vara sådana fina förebilder till er, fyrfota läsare därute.
- Jag har dessutom kikat igenom rätt mycket av inläggen här och rätt många inlägg om speciellt mig Bandit, ligger nu i min egen Bandit-kategori.  :-)
- Välkommen på ytterligare fin utbildning.
- Och massor med tack till alla fina kommentarer i mitt inlägg häromdagen.
- Tazz Bandit

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var Prinsen som låg i handfatet, det var det Simba mindes... Det var länge sen, men som den blondin han är så tar det lite tid att gå igenom alla inläggen.



Ser med bävan fram emot när han kommit till kylskåps-inlägget! Om ca ett halvår eller så...



Kram

2011-11-02 @ 09:21:50
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

Du har så rätt så rätt så. Prinsen låg i handfaten.

ALLA handfat, inklusive diskhon. ler brett

2011-11-02 @ 09:23:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Ligan kan man absolut lära sig mycket av! Nosbuff

2011-11-02 @ 16:58:47
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0