Liten Ida

Som börjar bli lite större Liten Ida.  *ler*
Hade en helt underbar eftermiddag och kväll i septembersolen.
Först fikade vi på balkongen och Ida sparkade och kastade boll.
Sen klev vi in och jag och Ida satt och var i vägen på köksgolvet, medans Idas mams och paps lagade mat och klev över oss.
Ida hade dagen till ära fått stora stora Duplo.
Jag byggde och Ida rev.
Vi är ett oslagbart par.
När jag skulle gå så grät Ida och ville följa med ?!?!
Själv fattade jag nada.
Hade ju liksom inte gjort nåt.
MEN, av nån outgrundlig anledning så gillar hon mig tydligen.  *ler* *rätt stolt*  hihi

Lek med bollen


Hinken till duplot kan ju användas till mycket.
Att förvara bollen till exempel.


Glad liten Ida


Tanten Inkan med Liten Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0