Inkans "Önske-Vill-ha-lista"

Tänkte att en önskelista till jul kunde vara bra.
Samtidigt som det är en "vill-ha" "kommer-kanske-att-köpa-själv" lista.
Listan kommer att ligga under "Mattes önskelista" kategorin.  

  • Bok - Avelskalendern Hundra hundar av Bengan Good
  • Bok - Barns tankar om kärlek av Grethe Dircknick-Holmfeld
  • Väckarklocka - en sån där som sakta lyser upp i rummet. Sunrise 260 typ
  • En liten jordglob - så jag vet vart i världen jag befinner mig när jag är ute och reser.
  • Hörlurar - Märke Beats by dr.Dre Mä Modell Solo Webbhallen ska ha bra pris på dessa. Dock har jag noll koll på vad dom faktiskt kostar.

Kommentarer
Postat av: Calle

Aah - Gullan Bornemark!

"Vi kan önska runt i ring, ÖNSKA KOSTAR INGENTING!"

2011-09-23 @ 07:24:25
URL: http://calleism.wordpress.com
Postat av: Inkan o Ligan

Nopp, önska är gratis. :-)

2011-09-23 @ 07:28:27
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0