Vi bastade i helgen

Efter MYCKET om och men.  *skrattar*
Landet..Landet..basta..basta.... Skrev Sanna på sin blogg.
Många svordomar och en påhejande dotter.  
Som dock satt rätt löst till, efter en stund.
Själv satt jag och Prinsen uppflugna längst upp.
Säkrast där  hehe
- Ska vi basta nu Matte ?


- Matte, jag vänder igen.
- Det sitter en Alien därinne.
- OCH
- Nåt stort stort sticker ut där vid dörren.


- Ingen fara Prinsen.
- Alien du ser är bara Cilla.
- Och det där stora är bara Sannas bak.


Ja, här är jag och Prinsen.
Prinsen med sin bästa finaste vinterpäls och jag fullt påklädd.


Visst hade vi det mysigt däruppe Prinsen och jag.


Inte behövde vi vara oroliga för att "Rusa ut" skulle komma i första taget.
Det var en "värme" värdig en varm Prinsenpäls.  *ler*


- Jo, du verkar ha gjort ett bra jobb här Björne.
- Det läcker inte nånstans.
- Bäst jag inspekterar, för jag har hört att det inte var helt bra förut.


- Ja jag ligger väl här till du fått fyr på den där prylen Sanna, vilket dock verkar dröja.


Självklart var även Bandit inne och kollade läget.


- Ser bra ut därborta.
- Men du Sanna, ska det inte brinna i den där långa mojängen ?
- Eller är det meningen att man ska springa runt härinne tills man blir varm ??


Nåja, till slut blev det varmt iallafall.
Dagen därpå fick Sannas papps elda igång den.  *ler*
Men fin är bastun.
Lite handikappanpassning bara, så Tant Inkan klarar av att kliva upp och ner lite lättare.  hihi
- Men jag klarade av det bra tycker jag.
- Eller hur Sanna ?
- Tusen tack för två UNDERBARA bastukvällar !!
Och självklart hela helgen !
TACK!!!





Sanna avslutade söndagen idag med att göra ren tunnorna.
Självklart var kameran framme.  *ler brett*

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

ASG Nice rumpa jag har..... :)

Tack för en trevlig helg!!!



Kramizarrrrr

2011-09-18 @ 21:20:26
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaaaaa.....

2011-09-18 @ 21:40:51
Postat av: Anonym

Mysigt med bastu..Nosbuff

2011-09-18 @ 21:57:05
Postat av: Mia systeryster

Haha, vi bloggare står alltid redo med kameran;)

Härligt med bastu,och vad fin den blev.Men klart man vill ha värme i en bastu;);)

2011-09-18 @ 22:16:23
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Sanna Jättesnygg hihi Tack själv !!!

Mia systeryster ja klart man gör. Alltid liksom. fniss Ja bastun gör mer skäl av namnet när det är lite varmare än plus 12. Ler

2011-09-19 @ 08:11:02
URL: http://inkantranar.blogg.se/
Postat av: Calle

Så det är bastun du blev inlåst i? Eller hur var det nu med den saken..?

2011-09-19 @ 16:11:51
URL: http://calleism.wordpress.com
Postat av: Kjelle Bus

Ni ser ut att ha haft det mysigt i bastun , men lite väl mycket kläder på er tycker jag nog allt att ni hade ;-)

2011-09-19 @ 22:57:23
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Calle Precis ler

Kjelle Bus ja det blev ju som tur va varmare. :-)

2011-09-20 @ 08:36:02
URL: http://inkantranar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0