Dag 12 – I min handväska

haha
Egentligen skulle jag sluta att skriva här, FAST det känns ju lite fuskigt att göra det så lätt.
Orsaken till att jag skriver så är att jag faktiskt inte ens äger en handväska.
Jag har istället alltid en rygga med mig.
Min vanliga eller en lite mindre.

Vad har jag då i den ?
Tja, en hel del.
Plånbok, ett block, pennor, huvudvärkstabletter, värktabletter, kontokort, plånbok, vantar, ett USB-minne, en pytteliten skruvmejsel, frimärken, oftast några kuvert med innehåll med saker jag borde göra såsom ringa och beställa tider och sånt, en magnet och troligen nåt jag glömt.


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Egentligen borde man ha en egen rygga, jag släpar allt det där i en handväska,hängades på axeln, så man får ont i ryggen;)

2010-12-11 @ 20:58:22
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: carina

Jag brukar inte heller använda handväska, oftast har man ju bara börsen med sig, och telefon så klart!

Ha det gott!

Kramar

2010-12-11 @ 21:48:08
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0