Dag 13 – Den här veckan

Ja jösses.
Det har varit en händelserik vecka.
Några saker jag kan skriva öppet om kommer här.
Igår kväll var jag på Restaurang Italiano med jobbet,
*mums* så gott det var.
Vi delade på några förrätter och sedan beställde jag in Pollo Alla Napoletana.
Ni får själva kika in på sidan för att se vad den innehöll.
JÄTTEGOD var den iallafall.
Till efterrätt tog jag en liten pralin och en kaffe latte.
Jag har velat fram och tillbaka massor om jag skulle följa med igår.
Både på grund av allt som hänt denna veckan och på grund av att jag går på diet fortfarande.
Den här maten ingår definitivt inte i min diet.
Men till slut bestämde jag mig för att följa med iallafall.
På grund AV allt som hänt.
Jag behövde en god och trevlig kväll helt enkelt och det fick jag.
Tack ! kära arbetskamrater

Idag har jag varit på min älskade vattengympa i Husbybadet.
Såååååååååå härligt att äntligen ha fått komma iväg.


Efter badet åkte jag till min underbara vän Anna och fikade.
På vägen till henne köpte jag en latte till mig på Espresso house och en god kaka till Anna.




I fredags fick jag dessutom till en lunchdejt med en gammal arbetskamrat från Spray.
Det var såååååååååå trevligt att träffas och prata "gamla goda tider."   *ler*
Jag har en alldeles äkta Spraygiraff med halsduk i min bokhylla.
Jag är så stolt över den. Ja jisses vilka tider det va.  *ler*
Med bio i källaren där det hände både det ena och det andra.  *skratt*
Bion var porrröd, porröda tjocka heltäckningsmattor och svarta toaletter.
No more nu
 



Ja, det var min vecka i positiva ordalag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0