Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar................
1 Självklart att mina barn får ett bra liv.
2 Jag önskar att mina knän inte blev värre och att jag inte blir invalid helt en dag.
3 Jag skulle så gärna vilja åka Göta Kanal. Hela resan från Stockholm till Göteborg eller tvärtom.
4 Att jag trots allt får vara så frisk som jag är, förutom knäna.
5 En bra födelsedag nästa år.   :-)
6 Att mitt Landställe BLEV mitt. Bara genom ett mirakel sådär.  *ler*
Man fick drömma. Det är liksom överskriften.
Rimligt eller inte.   *ler*
7 Att mina kissar alltid får vara friska och krya.
8 Att jag aldrig behöver flytta från min fina underbara lägenhet som jag älskar.
9 Att jag ska få ha ett jobb.
10 Fast det skulle fungera utan jobb och med fullt betalt också.
*skratt*

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Vem har inte drömmar...



Kram Lisbet

2010-12-12 @ 08:51:18
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0