Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden är det jul.
Den här månaden har hittills varit en enda stor strid.
Den här månaden har både hopp kommit och gått, mest gått sin kos.
Den här månaden har det varit kallt.
Den här månaden har vi fått mycket snö och jag gillar det trots att jag har svårt att gå i mycket snö.
Den här månaden har jag skrivit så mycket om mig själv som jag inte trodde att jag skulle göra för bara några år sedan.
Den här månaden har jag bestämt mig för att ha en fest när jag fyller 50 nästa år och jag ser fram emot det.
Den här månaden har jag hittills tränat alldeles för lite.
Den här månaden har jag gett mig själv ett löfte.
Den här månaden kommer vintersolståndet att inträffa, vilket gör att snart vänder det och blir ljusare.
Den här månaden har jag kommit på att det finns vänner på ett annat sätt än att träffas "irl".   *ler* och jag är så underbart glad och lycklig över det.
Den här månaden har jag även insett att jag har för lite tid för en vän jag borde ha mer tid för, vilket jag är ledsen över.
Den här månaden har jag varit på Landet fast det är kallt därute.
Den här månaden har jag hittills gått ner 10kg i vikt (ja under flera månader iof) och just IKVÄLL har jag fått av mig min ring. DET har jag inte fått på väldigt länge.
Den här månaden känner jag mig, trots allt kaos jag har omkring mig, nöjd med mig själv och ändå glad.
Den här månaden känner jag att jag har varit duktig med min mat och ätande och vikt.
Den här månaden ska jag försöka njuta av LIVET.

Kommentarer
Postat av: Malin

Den här månaden har du kämpat på och varit så himla duktig och oxå tagit beslut som kommer att förändra ditt liv, eller snarare ge dig livet tillbaka, du är underbar!

Kram

2010-12-13 @ 07:17:06
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0