Men för livet + Milles leende

Ja, till viss del går dom ihop. 
Mina stackars barn har lyckats få men för livet.
Jag erkänner att jag är skyldig och det är såååå hemskt. 
Stackars stackars barn.    :-(

Sonen har två katter.
Wille och Whiskey som ni kan läsa om i bloggen.
Ni får själva leta vidare, men Whiskeys arsenikförgiftning är ju lite eh "kul".
Sonen ringer till Mamsen ibland och frågar;
- Mamma, kan vi hjälpa katten xx.
- Mamma, den och den har problem med det och det med sin katt, vad göra.
Och liknande såna frågor.
Sonen går i mamsens hjälpande fotspår.
Dock med en STOR skillnad.
Sonen kan säga nej och har insikt.
Till skillnad mot sin mor som ibland har liiiite svårt med den biten.
Wille är nämligen en rätt speciell katt.
Fick Wille bestämma skulle han vara ensamkatt tror jag.
Fick Whiskey bestämma skulle han troligen ha en lekkompis.
Fick sonen bestämma skulle han vilja ha en tredje katt och det är där skillnaden kommer in på mor och son.
Sonen inser att det inte fungerar och tar sig inte an en tredje katt.
Mamsen delar å andra sidan sina hjärnceller med Vitöra för det mesta.   *ler*

DÅ kommer vi in på Mille helt osökt.
Trots allt Malin, så är det inte så att Mille inte gillar mig, för det gör han säkert.
Nej, det handlar om att få Mille att LE.
MEN, även här är det som hos sonen.
Mille skulle troligen gärna vara ensamkatt om han fick bestämma.
Zammy, Prinsens namne, skulle mer än gärna ha en lekkompis.
SÅ, vi gör en rokad helt enkelt.
Mille flyttar till Wille.
Två surpuppor som inte ler.
Whiskey flyttar till Zammy och dom har jättekul.
Whiskey kommer dessutom inte att rymma, för det kan han inte.

Alltså har jag löst alla problem här i världen.
Sonen, som går i mamsens fotspår och tar hand om allt och alla, får en tredje katt och Zammy en lekkompis.
Bra va ?!    hehe

Dottern har fått stipendiepris i gymnasiet för "bra kompis" och var kamratstödjare i högstadiet.
Fick egen vovve vid 12års ålder som hon tog hand om helt själv.
Japp, erkänner även där.
Jag har gett även dotter men för livet.
Hemskt va ?!

Om jag nu får ta åt mig liiite av äran.
Annars är det väl medfött bara hos dom båda.    *ler*

Funderar på om stackars Prinsen OCKSÅ fått men ?!
Iallafall gör han sig som liggbräda.   *fniss*



Kommentarer
Postat av: carola

go kväll på er ligan..



min hjärna orkar inte läsa så långt inlägg:) som vanligt härliga bilder på missarna.

Ska maila mitt nr för vore ju superskoj att hinna med en kaffe..

sussa sött nu allesammans

2011-02-08 @ 22:10:09
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Sådana "men för livet" borde fler ge sina barn.

2011-02-09 @ 09:53:22
Postat av: Dui och Deco

Värre men kan man lida av..Vilken underbar lösning, bättre blir det inte! Fankattisk bild! Nosbuff

2011-02-09 @ 18:37:35
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0