- Jodå, vi ÄR släkt

min dotter och jag.   *ler*
Tror jag skrivit det här förut nån gång.
Iallafall, när kidsen var mindre så hade jag ofta ont om pengar.
Alltså fick jag planera födelsedagar och jular noga.
Efter sonens födelsedag i september hojtade jag in julklappslistorna och började handla.
Ibland hände det att jag handlade julklappar redan i juli och framåt.
Detta beteende ledde dock till en viss glömska.
Varje jul och födelsedag (dottern fyller i april) glömde jag något.
Med tiden lärde sig kidsen det här och frågade alltid om det inte var nåt mer jag hade undangömt nånstans.  *ler*
Dottern ringde för några kvällar sedan och ville ha skjuts från Solna (där hon bor just nu) till Bromma (där hon tillfälligt ska bo och passa katt). Snäll Mamma som jag oftast är, så gjorde jag det.
Då hade min kära dotter med sig en julklapp som jag troligen skulle fått förra året.
Japp, vi var vissts släkt.   *skratt*

Visst är dom söta ?
Kolla speciellt in musen på kattmuggen och svansen på hundmuggen.


På baksidan på båda är det tassar.


MEN, sen tillkom en liten sak.
För att inte muggarna skulle gå sönder, så fick dom ligga kvar i bilen nån dag.
Jag hade så mycket att bära nämligen, med min träningsväska och annat.
Till slut fick jag med mig muggarna iallafall.
Helt plötsligt är det något som låter.
Det låter som en skällande hund.
Precis i närheten av mig ?!
Fattade nada.
Tog upp min mobil och kikade på den.
Tänkte att det den på nåt mystiskt sätt bytt ringsignal.
Alldeles själv?!
Hm...............
Till en skällande hund.
Låter inte helt troligt, men vad annat kan det vara.
När jag sedan håller i min mobil, som uppenbarligen INTE låter, så börjar hunden skälla igen.
Visar sig att det ju är muggen. 
Skrattar gott där i garaget och ringer dottern.
Ja men just ja, svarar hon, för det hade hon glömt.
Tack älskade dotter.     Kram

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Hahaha, det är ju lite kul att få paket långt efter också:)



Kram och god fortsättning på 2011

2011-01-01 @ 12:05:07
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Haha, det är inte lätt att vara alltför förutseende heller! Huvudsaken är att paketen kom fram. Och muggarna var ju jättesöta! Kurr och burr.

2011-01-02 @ 09:39:38
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0