- Visst syns det

- Visst syns det;
att Sanna tycker det är skitkul att åka skidor ?
Hon skrev det iallafall i smset.
Ser lika glad ut som Mille brukar göra.
"Skaderapport från backen! Sanna med en blå armbåge, två blåa knän. Aj aj!  Efter en timmes åk ramlade jag. :-)  (Såå länge min kommentar) Men jag åkte hela dagen, bästa jag gjort på länge. Skitkul
Jodå, det ser vi alla.  *skratt*


- Visst syns det;
att Leia inte alls är en bortskämd vovve?
Matte påstår att hon bäddat själv ?!
Eh ?!  :-))
Smset lyder;
Ligger med huvudet på kudden, en kudde som stöd bakom ryggen & en att krama. Hon har bäddat själv!!
Och jag tror på jultomten.   *ler*

Kommentarer
Postat av: Therese Bergsmo

Ser du inte hur stökig sängen är??? Leia går varv på varv på varv, drar lite med en framtass, några varv till, sedan (efter en kvart och jag till slut ryter "lägg dig ner!") så har hon gjort så här fint... Dock la hon sig aldrig i det "bäddade"



Kram

2011-03-26 @ 12:14:32
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

Nä, nybäddat är ju inte bra alls. ler

2011-03-27 @ 15:50:41
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0