Måndag

Idag stämmer det här rätt väl in på min kollegas dag på jobbet.
Hon var INTE överens med dagens måndag.
Det mesta som kunde gå fel gick också fel.


Själv har jag haft en hyfsad måndag dock.
Vill skriva till dagens inlägg om lägenheten att kissarna har egen kattlucka till balkongen. 
Det är helt underbart för både dom och mig.

Min måndag började iof med att jag blandade ihop måndag med tisdag.
Jag skulle på en provsmakning i morse, fast när jag dubbelkollade lappen så stod det ju den 8mars.
Den 8mars vet jag är Internationella kvinnodagen och är på en tisdag, alltså imorrn, så jag hade tagit fel på dag liksom.
Jaja................ får åka dit imorrn istället då jag ska vara där.

Idag jobbade jag först som vanligt, åkte sen till Xtravaganza och styrketränade lite och sedan hade jag sektträff.
Nu förbereder vi oss för ett liv efter viktnedgången.
Programmet som kommer nu kallas Lifetime och det är ju det allt det här utmynnar i.
Att klara av att hålla sin vikt i livet och samtidigt må bra.
Äta gott, unna sig mellan varven och lära sig hantera allt det.
Det är liiiite svårt för mig just nu.
Inte att hålla vikten, men att gå ner det sista och samtidigt lära mig att äta rätt, laga vettig och bra mat samtidigt som jag njuter.
MEN, det kommer gå bra.
Med goda vänners recept, goda råd och hejarop så ska det fungera, det vet jag.

Sen åkte jag iväg på en fokusgrupp och pratade i vanlig ordning och tjänade 350kr i rikspresentcheckar.
Glad och rätt nöjd med dagen åkte jag sedan hem.

Min huvudvärk vill inte ge med sig utan molar på i sakta lunk.
Får väl leva med det också.  *skratt*
Nå, ringde dock vårdcentralen idag som sa att det tydligen går nåt virus med huvudvärk som är lite svår att få bukt med, så jag skulle avvakta.
Tja, då gör jag väl det.

Marie, allt är klart inför lördagen nu.
Bara ett litet klartecken från dig min vän.







Nu siktar vi in oss på en helt underbar 

go vänner.

Då är det
 

Kommentarer
Postat av: Marie

En något tjurig make gav klartecken!

2011-03-08 @ 07:07:12
Postat av: Inkan o Ligan

hihi Schysst Kram

Återkommer med en mer exakt tid.

Lunch ska avätas där.

2011-03-08 @ 07:08:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0