Utbildning är viktigt

Jag har sedan Levina var nyfödd undervisat i Ior och hans vänner.
Ja, jag vet att det heter Nalle Puh och hans vänner, men inte i min värld.
Där är det Ior och hans vänner.
Nu kan jag se att min undervisning och utbildning har gett frukt.
Häromdagen fick jag följande sms från Käraste Marie.

"Frågan är om inte Levina fortsätter din Ior-utbildning."
Levina med lillebror Wilmer


"Se bara....."
Ja, helt klart så undervisar hon Wilmer bra  när inte jag är där.
Suveränt
Jag har verkligen lyckats.


Ior får ofta saker.
Här är det ett halsband.
I julas fick ju gunghäst Ior en hakklapp.   *ler*


Levina fick en vårpresent av mig för några dagar sedan.
Jag hade köpt såpbubblor.
Kunde inte låta bli.  *ler*
Mamma/Matte Marie stönar, men hallå, den kostade typ ingenting.


Idag fick jag det här sms:et.
"En stor Latte, en mjölk och ett russinpaket. Mellis i Märsta"
Och jag satt på jobbet.   *sur*
Ler
Men snart ses vi.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Så ljuvliga, du har varit en bra lärare:)



Kramar från Lisbet

2011-03-18 @ 08:08:14
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0