Dag 15: Kärlek

Kärlek är en känsla som inte går att beskriva ibland.
Kärleken till barnen som är så stark så man VET att man kan gå genom eld och vatten.
Att man faktiskt är kapabel att göra illa för deras skull.
Kärlek är mina djur, som utöver mina barn är mitt allt.
Kärlek är vänskap.
En vänskap som man vet inte försvinner.
En bedövande känsla som inte försvinner.
Kärlek är jobbig.
Kärlek är krävande.
Men Kärlek när den är som bäst är som Askungen på bal;
Vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!

Min älskade underbara son






Älskade dottern






Trixan nyss hemkommen från uppfödaren.
Att sova med fostermamma Joyce var tryggt och bra.
Kärlek


Underbara älskade goa Java och Oliver.


Trixi och Tuffsan.


Stolt Matte till sin Vitöra.
En kärlek till Vitöra.
Vi har gjort så många saker ihop du och jag gubben.
Den fullständigt galna sjuka resan till WW och Schweiz.
Triangelutställningen i Polen, Slovakien och Tjeckien.
Ja jisses vilka minnen vi har du och jag gubben.  
Nåja, iallafall jag.  *skratt*



Kommentarer
Postat av: Calle

Vilken fantastisk mamma du är - till ALLA barnen!

2011-03-04 @ 08:37:45
URL: http://calleism.wordpress.com
Postat av: Inkan o Ligan

Tack !!!

Kram

2011-03-04 @ 19:28:54
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0